חיפוש
Close this search box.

השתלת שיניים לסת עליונה

השתלת שיניים לסת עליונה: המדריך המלא

כל מי שמחייך חיוך גדול ורחב חושף את השיניים העליונות שלו ולכן יש חשיבות גבוהה לכך שהן תהיינה במצב טוב מאד, בריאות ולבנות. מי שמסיבות כאלה ואחרות השיניים שלו לא נראות כאלה יכול לבחון את האפשרות של טיפולי השתלת שיניים לסת עליונה כחלק מטיפולי שיקול הפה או כצורך נקודתי על מנת לשפר את המראה של חלל הפה כולו. יש מי שמסתפקים בטיפולים בלסת העליונה ויש מי שימשיכו לשפר את המראה של הפה והשיניים בכל מקום שצריך. בזכות טיפולים מתקדמים אלה הרבה מאד אנשים יכולים להגשים חלום ולהחזיר לעצמם את המראה היפה והמיוחד של הפה והחיוך שלהם.

איך מבוצעים טיפולי השתלת שיניים לסת עליונה?

חשוב להבין שמדובר בטיפולים מורכבים שכוללים בדרך כלל כמה וכמה שלבים. ראשית צריך לעקור שיניים עקומות, כאלה שממוקמות לא נכון או כאלה שבאופן כללי עלולות להפריע למבנה החדש של השיניים. לאחר מכן הרופא יחדיר לתוך החניכיים תחת הרדמה מקומית את השתלים שבתורם יחזיקו את השיניים מבחוץ. כאשר מדברים על השתלת שיניים לסת עליונה ובוחנים את האפשרות של ביצוע הטיפולים הרי שמדובר בשם כללי של כמה וכמה טיפולים ולא בהכרח טיפול אחד ספציפי. יש חשיבות גבוהה להבנה מוחלטת של אופן הטיפול ושל הדרך שבה הרופא בוחר להתמודד עם כל מצב ועם כל מטופל שמגיע אליו.

הבשורה הגדולה של טיפולי שיקום הפה

על מנת להבין את המשמעות של טיפולי שיקום הפה בכלל ושל טיפולי השתלת שיניים לסת עליונה בפרט צריך להבין מה קורה בלעדיהם. ללא טיפולים אלה מי שחלל הפה שלו לא יפה ולא אסתטי ירגיש מבוכה או חשש לחייך ליד אנשים ויעשה מאמצים להסתיר את המראה של השיניים שלו. לעומת זאת, לאחר שיבצע את הטיפולים הוא ייראה לא פחות מנהדר, הפה והחיוך יהיו יפים, בריאים ובעלי מראה יפה מאד.

מתעניינים בהשתלות שיניים בלסת העליונה או התחתונה? פנו אל אופטימום – מרפאת שיניים רב תחומית בעפולה המציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים מכל הסוגים ולכל הגילאים.

השתלות שיניים בלסת העליונה

השתלת שיניים לסת עליונה
פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

אולי יעניין אותך גם

הלבנת שיניים
הלבנת שיניים

הלבנת שיניים הינו תהליך בו חומרים מחמצנים חודרים לשכבת הדנטין בשן ומחזירים את הצבע הבהיר אשר היה . תהליך הלבנת

קרא עוד »
שיקום הפה

שיקום הפה היא התמחות שמטרתה להחזיר לשיניים וללסתות את תפקודן התקין מבחינה תפקודית,אסתטיקה ופונטיקה. ע”י כתרים או גשרים על שיניים

קרא עוד »
ישור שיניים
ישור שיניים

טיפול אורתודנטי “יישור שיניים”, לא רק משפר את האסתטיקה אלא גם יש לו חשיבות קלינית ופונקציונאלית למטופל. במרכז שלנו אנו

קרא עוד »
איך מוצאים ובוחרים מרפאת שיניים עפולה?
כירורגיית פה ולסת

כירורגיית שיניים היא כל פעולה שרופא השיניים מבצע בחלל הפה, הלסתות והפנים של המטופל ומחייבת חדירה וחיתוך של החניכיים ושל

קרא עוד »