חיפוש
Close this search box.

ישור שיניים

טיפול אורתודנטי “יישור שיניים”, לא רק משפר את האסתטיקה אלא גם יש לו חשיבות קלינית ופונקציונאלית למטופל. במרכז שלנו אנו נותנים טיפולים אורתודונטים בשיטות הקלאסיות או המודרניות של טיפול ישור שיניים שקוף שלא נראה לעיין.

יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי

אין מי שלא מכיר את טיפולי יישור השיניים שהרבה מאד אנשים עוברים בגיל ההתבגרות. בשנים האחרונות, בזכות פיתוחים וחידושים מרתקים בתחום של רפואת השיניים בכלל ותחום יישור השיניים בפרט יש גם לא מעט אנשים בוגרים שפונים לאפשרות של יישור שיניים אך לא חייבים להדביק את הקוביות או חוטי הברזל המוכרים. בזכות טיפולי יישור שיניים פנימי אפשר לעבור את הטיפול בעזרת אביזרים ועזרים שממוקמים בתוך הפה פנימה, לא נראים כלפי חוץ ולא בולטים בכל פעם שפותחים את הפה. כך גם מי שמנהל קריירה או שנמצא הרבה בחברת אנשים אחרים יכול בהחלט לעבור טיפול ליישור שיניים בלי שייראו את זה.

למי כדאי להתעניין בטיפול יישור שיניים פנימי?

ההבדל היחיד והמשמעותי בין יישור שיניים פנימי לבין יישור שיניים שנראה כלפי חוץ ומוכר כקוביות וחוטי ברזל הוא העניין החזותי. את האביזרים של היישור הפנימי לא רואים כלפי חוץ ולכן עבור אנשים בוגרים שלא רוצים שיראו שהם נמצאים במהלכו של טיפול יישור שיניים הרי שזה פתרון לא רק מצוין אלא מושלם וגאוני. ממילא טיפולי יישור שיניים חייבים להיות מותאמים אישית לכל מטופל ולכל אדם שמתעניין בהם ולכן רופא השיניים יפעיל שיקול דעת וביחד עם המטופל שלו תתקבלנה ההחלטות בנוגע לטיפול שייתן את המענה הטוב ביותר והראוי לכל מצב ולכל עניין.

הנוחות של טיפולי שיניים בלתי נראים

אין ספק שבזכות טיפול יישור שיניים פנימי גם אנשים בוגרים יכולים להגשים את החלום של יישור השיניים שלהם ושיפור משמעותי של המראה בחלל הפה שלהם. יש לא מעט כאלה שמדובר בחלום ישן ובמציאת הפתרון סוף סוף לכך שהם חוששים או נבוכים לדבר עם פה פתוח לרווחה או לחייך מאוזן לאוזן. ברגע שהם מחליטים לעבור טיפול שיניים דיסקרטי וכזה שאף אחד כלפי חוץ לא רואה ולא יודע – הם ירגישו הרבה יותר בנוח ויידעו שהם עושים משהו טוב עבור עצמם.

מתעניינים ביישור שיניים פנימי? פנו אל מרפאת השיניים אופטימום בעפולה וקבלו את כל המידע והאפשרויות המתאימות לכם.

למי כדאי להתעניין בטיפול יישור שיניים פנימי?

ישור שיניים
פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

אולי יעניין אותך גם

הלבנת שיניים
הלבנת שיניים

הלבנת שיניים הינו תהליך בו חומרים מחמצנים חודרים לשכבת הדנטין בשן ומחזירים את הצבע הבהיר אשר היה . תהליך הלבנת

קרא עוד »
השתלות שיניים
השתלות שיניים

השתלות שיניים בצפון התחום של השתלות שיניים ושיקום הפה הביא איתו בשורה של ממש להרבה מאד מטופלים ולאנשים שהמראה של

קרא עוד »
כתר זירקוניה
כתר זירקוניה

גשר זירקוניה מי שמגיע אל רופא שיניים לצורך ביקורת שגרתית או שיודע שיש בעיה עם אחת או יותר מהשיניים שלו

קרא עוד »